اف تی سنتر، تخصصی ترین مرکز آموزشی

http://ftcenterco.rozblog.com/
اینـتر وب اینـتر وب
آرشیو
تبلیغات
تبلیغ در فان تبلیغ در فان
ورق استیل سوپر آلیاژی

ورق استیل سوپر آلیاژی

ورق استیل از ضخامت ۰٫۵ تا ۴ میلی متر با طرح های مختلف موج، دایره و نوار در ابعاد مختلف عرضه می گردد.

تامین سوپر آلیاژ و آلیاژهای مختلف استیل استنلس استیل و فولاد منجمله:
استینلس استیل STAINLESS STEEL 302 301 303 304 309 310
استینلس استیل STAINLESS STEEL 316Ti 316LVM 316 317 321 330 347
استینلس استیل STAINLESS STEEL 410 416 420 430 431
استینلس استیل STAINLESS STEEL 440 446 455 465
۱۵-۵ph 13-8mo 17-4ph 17-7ph STEEL استیل
۱۵-۷mo A286 AM350 STEEL استیل
Nitronic 40 50 60 Mariging 250 300 350 STEEL استیل
۴۱۳۰ ۴۱۴۰ ۴۳۳۰ ۴۳۴۰ ۴۶۲۰ ۲۲۰۵ ۲۵۰۷ Douplex STEEL داپلکس استیل
۵۲۱۰۰ ۶۱۵۰ ۸۷۴۰ ۹۳۱۰ ۶۳۱ STEELاستیل
استیل بگیر استیل نگیر کربن استیل استنلس استیل

ورق استیل

ورق استیل محصولی است که به صورت قطعات مربع یا مستطیل شکل و در ابعاد متنوع تولید می شود، این ورق ها ضخامت کمی دارند و سطح آن صیقل شده است و صاف و براق است.

ویژگی مواد سازنده خود را دارا می باشد و ضد زنگ محسوب می شود و دچار فرسایش نمی شود.

ورق استیل در بازار به دو صورت وجود دارد،یا به صورت صفحات با ابعاد خاص می باشد و یا به صورت رول تولید شده و در بازار عرضه می شود.

ورق استیل سوپر آلیاژی

ورق استیل سوپر آلیاژی با اضافه کردن چند عنصر به استیل ساخته می شود و باعث می شود آلیاژ جدیدی ساخته شود که ویژگی های متفاوت با استیل دارد و می تواند در موارد مختلف کارایی داشته باشد.

به بررسی مهمترین ورق های آلیاژی می پردازیم.

ورق دابلکس، ورق مونل، ورق اینکونل

استفاده از این محصول در قسمت های مختلف دیده می شود، این ورق می تواند در یک ساختمان ، پوشش ستون باشد و به علت صیقلی بودن آن که از جنس استیل می باشد، نما و جلوه خوبی دارد، همچنین امروزه دیده شده است که از ورق برای پوشش نمای ساختمان های صنعتی ، کار گاهی و … استفاده می شود،

ورق استیل زنگ نمی زند و دارای مقاومت های نهفته در فلز استیل می باشد، از این رو خرید ورق استیل و استفاده از آن در محیط های مختلف به جای پوشاننده های رایج ساختمان می تواند مقرون به صرفه باشد.

در محیط های پوشیده نیز کاربرد این محصول دیده می شود، سازندگان ساختمانی خریداران خوبی برای ورق های استیل به شمار می روند.

این روکش مقاوم می تواند در قسمت های مختلف کلر گشا باشد و هم ارز لحاظ کیفیت و هم از لحاظ اقتصادی خریداران و مصرف کنندگان را راضی نگه می دارد.

ورق ها در جنس های دیگ نیز ساخته و پرداخته می شود که هر کدام کارایی مختلفی در صنایع دارند.باید توجه داشت در بازار عرضه و تقاضای امروز کیفیت مناسب و قیمت حرف اول را می زند.

تولید کنندگان ورق استیل با اضافه کردن عنصر کروم به استیل سازنده این محصول، خاصیت ضد زنگ بودن آن را افزایش داده و آلیاژ استنلس استیل را برای ساخت ورق ها در این گروه مناسب دانسته اند.از این رو کیفیت افزایش یافته است.

امروزه چهار چوب ها، زوار ها، پروفیل استیل و همچنین ورق های استیل با برش های مختلف برای زینت بخشیدن به محصولات ساختمانی کاربرد فراوان دارد.

منبع: فولاد  بازار


ارسال نظر در " ورق استیل سوپر آلیاژی | ورق استیل "

کد امنیتی رفرش