اف تی سنتر، تخصصی ترین مرکز آموزشی

http://ftcenterco.rozblog.com/
اینـتر وب اینـتر وب
آرشیو
تبلیغات
تبلیغ در فان تبلیغ در فان
تاثیر محل میزبان در جستجوگرها؟

تاثیر محل میزبان در جستجوگرها؟

آیا شما می خواهید راه اندازی کنید یک وب سایت جدید و یا انتقال دهید وب سایت خود را به یک میزبان جدید؟ انتخاب یک میزبان وب می تواند دشوار باشد، چرا که هزاران شرکت میزبانی وب وجود دارد.پس آن یک تصمیم دشوار و بسیار مهم است. هنگامی که شما در حال مقایسه جنبه های مختلف میزبانی وب هستید، باید محل میزبان وب را بیش از حد در نظر بگیرید؟ آیا موقعیت جغرافیایی از وب سرورتان برای SEO مهم است؟

"آیا محل وب سرور به عنوان چیزی مهم برای جستجوگرها در نظر گرفته می شود؟

تاثیر محل سرور در جستجوگرها

باید بگویم واقعا این طور نیست.اما این تمام حقیقت نیست. از نظر فنی این استدلال درست میباشد که مکان و جای سرور میزبانی بر روی SEO سایت شما تاثیر گذار میباشد. ولی نه آن تاثیر آنچنانی را که شاید فکر کنید را نداشته باشد. مکان سرور هاست تاثیر بسیار کوچکی در رتبه بندی سایت  SEO منطقه ای دارد.

از آنجا که برای بازدید کنندگان شما که انتظار سرعت بالا را دارند و از طرف دیگر شماهم سرعت بالا را می خواهید سرعت های میزبانی برایتان مهم است.و شما می توانید با میزبانی سایت خود در کشوری که بازدیدکنندگانتان از آن می آید بگیرید

ما هلندی، اما سرور اصلی ما در ایالات متحده می باشد.

چرا؟ خب، چرا که اکثر بازدید کنندگان ما از ایالات متحده هستند.ما همچنین یک سرور در اروپا داریم، زیرا بسیاری از بازدید کنندگان  ما از اروپا است.بنابراین در این مورد فکر کنیدالبته، این ممکن است برا شما کمی گران تر باشد،. بنابراین در کشوری که شما فکر می کنید ارزشمندتر است تمرکز می کنند.

صادقانه بگویم اگر شما فقط به دنبال هزینه برای میزبانی وب هستید به نتیجه خوبی نخواهید رسید زیرا همه چیز ارزانتیرین نیست شاید پرداخت چند دلار بیشتر در ماه واقعا ارزشش را داشته باشد نسبت به زمانی که سایت شما پایین است در اینصورت چیزی است که اصلا کار نمی کند.

منبع: اف تی سنتر


ارسال نظر در " تاثیر محل میزبان در جستجوگرها؟ "

کد امنیتی رفرش