اف تی سنتر، تخصصی ترین مرکز آموزشی

http://ftcenterco.rozblog.com/
اینـتر وب اینـتر وب
آرشیو
تبلیغات
تبلیغ در فان تبلیغ در فان
انتخاب نام دامنه مناسب برای سئو

نتخاب نام دامنه مناسب برای سئو از اهمیت ویژه ای برخوردار است و اینکار می تواند بسیار هیجان انگیز و لذت بخش باشد. نام مناسب باعث تبلیغ وب سایت و افزایش بازدیدکنندگان از طریق مختلف مانند تایپ مستقیم، جستجو در موتورهای جستجوگر و تبلیغ دهان به دهان وب سایت می شود.


دانلود / ادامه مطلب
تاثیر محل میزبان در جستجوگرها؟

تاثیر محل میزبان در جستجوگرها؟

آیا شما می خواهید راه اندازی کنید یک وب سایت جدید و یا انتقال دهید وب سایت خود را به یک میزبان جدید؟ انتخاب یک میزبان وب می تواند دشوار باشد، چرا که هزاران شرکت میزبانی وب وجود دارد.پس آن یک تصمیم دشوار و بسیار مهم است. هنگامی که شما در حال مقایسه جنبه های مختلف میزبانی وب هستید، باید محل میزبان وب را بیش از حد در نظر بگیرید؟ آیا موقعیت جغرافیایی از وب سرورتان برای SEO مهم است؟

"آیا محل وب سرور به عنوان چیزی مهم برای جستجوگرها در نظر گرفته می شود؟

تاثیر محل سرور در جستجوگرها

باید بگویم واقعا این طور نیست.اما این تمام حقیقت نیست. از نظر فنی این استدلال درست میباشد که مکان و جای سرور میزبانی بر روی SEO سایت شما تاثیر گذار میباشد. ولی نه آن تاثیر آنچنانی را که شاید فکر کنید را نداشته باشد. مکان سرور هاست تاثیر بسیار کوچکی در رتبه بندی سایت  SEO منطقه ای دارد.

از آنجا که برای بازدید کنندگان شما که انتظار سرعت بالا را دارند و از طرف دیگر شماهم سرعت بالا را می خواهید سرعت های میزبانی برایتان مهم است.و شما می توانید با میزبانی سایت خود در کشوری که بازدیدکنندگانتان از آن می آید بگیرید

ما هلندی، اما سرور اصلی ما در ایالات متحده می باشد.

چرا؟ خب، چرا که اکثر بازدید کنندگان ما از ایالات متحده هستند.ما همچنین یک سرور در اروپا داریم، زیرا بسیاری از بازدید کنندگان  ما از اروپا است.بنابراین در این مورد فکر کنیدالبته، این ممکن است برا شما کمی گران تر باشد،. بنابراین در کشوری که شما فکر می کنید ارزشمندتر است تمرکز می کنند.

صادقانه بگویم اگر شما فقط به دنبال هزینه برای میزبانی وب هستید به نتیجه خوبی نخواهید رسید زیرا همه چیز ارزانتیرین نیست شاید پرداخت چند دلار بیشتر در ماه واقعا ارزشش را داشته باشد نسبت به زمانی که سایت شما پایین است در اینصورت چیزی است که اصلا کار نمی کند.

منبع: اف تی سنتر


ثبت سایت در گوگل وبمستر

ثبت سایت در گوگل وبمستر

حتما حتما اولین کاری که در زمینه سئو و بهینه سازی یک سایت انجام میدید همین باشه. یعنی اینکه سایت را در گوگل وبمستر ثبت کنید. طبق تجربه تیم آنالیز سایت سئو، دامنه ای که در گوگل وبمستر ثبت نشده بود، طی ۱۰ روز مورد تست، هنوز در گوگل ایندکس نشده بود، ولی سایتی که در گوگل وبمستر ثبت شده بود، در کمتر از ۲۴ ساعت وارد ایندکس گوگل شد!!!

منبع: اف تی سنتر


تبادل لینک

 

 

تبادل لینک

همونطوری که در گذشته تبادل لینک کارا بود، امروزه با تغییراتی که در الگوریتم گوگل ایجاد شده، تبادل لینک اگه اصولی و درست نباشه میتونه رتبه سایت را کاهش بده! شما فقط میتونید با تعداد محدودی سایت که هم موضوع و مرتبط با شما هستند تبادل لینک کنید. تبادل لینک سه طرفه هم اگه تعدادش زیاد نباشه موردی نداره. چون در غیر اونصورت هم تعداد بک لینک بالا میره و خوب تو الگوریتم جدید گوگل امتیاز منفی محسوب میشه.

منبع:اف تی سنتر

دوست عزیز، آیا مطالب برای شما مفید بود؟

            مفید بود       بد نبود       خوب نبود           


 


جامع ترین کتاب آموزش بهینه سازی وب سایت

جامع ترین کتاب آموزش بهینه سازی وب سایت

اصول سئو به شما کمک می کند که بازدید از وب سایت خود را افزایش دهید و همچنین لینک وب سایت خود را در بین موتور های جستجو ارتقا دهید. سئو از روش های تخصصی تجارت الکترونیک و برند سازی دیجیتال در جهان می باشد.

سئو جنبه های متفاوتی دارد، از کلماتی که در وب سایت استفاده می کنید گرفته تا کیفیت لینک هایی که دیگر سایت ها به شما می دهند. به عبارت دیگر سئو به این معناست: اطمینان از این که ساختار وب سایت به سادگی و راحتی برای موتور جستجو قابل فهم است. آموزش سئو تنها درباره ی موتور ها نیست، بلکه در طرف مقابل به معنای ساخت وب سایت به طوری است که برای کاربران خوشایند باشد.

فرقی نمی کند که سایت شما چه موضوعی دارد و در چه زمینه ای فعالیت می کنید، برای کسب درآمد و محبوبیت باید سایت تان بیننده داشته باشد و تعداد بینندگان یک سایت، برگ برنده آن برای کسب موفقیت در دنیای وب است.

کتاب آموزش سئو، کتاب کاربردی و جامع بهینه سازی وب سایت، یکی از جامع ترین کتاب آموزش سئو یا بهینه سازی وب سایت در حال حاضر می باشد که در آن از همان ابتدا به تکنیک ها و ترفندهای بهینه سازی وب سایت پرداخته شده و شیوه بیان مطالب به گونه ای است که حتی برای کاربرانی که آگاهی درباره مسائل سئو ندارند قابل درک و فهم است.

در کتاب آموزش بهینه سازی سایت از همان ابتدا به بیان روش ها، تکنیک ها و ترفندهای بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو پرداخته شده که با مطالعه و بکار گیری آنها شما به راحتی می توانید وب سایت مورد نظر خود را به نتایج بالای گوگل برسانید و برای صنعت خود ارزش بیافرینید.

تمامی تکنیک های بیان شده در کتاب آموزش سئو کاملا عملی هستند که در حال حاضر وب سایت هایی که از آنها استفاده می نمایند در صفحه اول گوگل قرار دارند.

عنوان کتاب: آموزش کاربردی و جامع بهینه سازی وب سایت (SEO)

ناشر: انتشارات دا

مؤلف: دکتر حسین عباسی

تعداد صفحات : 321 صفحه

زبان کتاب : فارسی

سال نشر : 1394

 قیمت : 25000 تومان

جهت تهیه کتاب به لینک زیر مراجعه نمایید:

کتاب آموزش سئو

منبع:اف تی سنتر