اف تی سنتر، تخصصی ترین مرکز آموزشی

http://ftcenterco.rozblog.com/
اینـتر وب اینـتر وب
آرشیو
تبلیغات
تبلیغ در فان تبلیغ در فان
جامع ترین کتاب آموزش بهینه سازی وب سایت

جامع ترین کتاب آموزش بهینه سازی وب سایت

اصول سئو به شما کمک می کند که بازدید از وب سایت خود را افزایش دهید و همچنین لینک وب سایت خود را در بین موتور های جستجو ارتقا دهید. سئو از روش های تخصصی تجارت الکترونیک و برند سازی دیجیتال در جهان می باشد.

سئو جنبه های متفاوتی دارد، از کلماتی که در وب سایت استفاده می کنید گرفته تا کیفیت لینک هایی که دیگر سایت ها به شما می دهند. به عبارت دیگر سئو به این معناست: اطمینان از این که ساختار وب سایت به سادگی و راحتی برای موتور جستجو قابل فهم است. آموزش سئو تنها درباره ی موتور ها نیست، بلکه در طرف مقابل به معنای ساخت وب سایت به طوری است که برای کاربران خوشایند باشد.

فرقی نمی کند که سایت شما چه موضوعی دارد و در چه زمینه ای فعالیت می کنید، برای کسب درآمد و محبوبیت باید سایت تان بیننده داشته باشد و تعداد بینندگان یک سایت، برگ برنده آن برای کسب موفقیت در دنیای وب است.

کتاب آموزش سئو، کتاب کاربردی و جامع بهینه سازی وب سایت، یکی از جامع ترین کتاب آموزش سئو یا بهینه سازی وب سایت در حال حاضر می باشد که در آن از همان ابتدا به تکنیک ها و ترفندهای بهینه سازی وب سایت پرداخته شده و شیوه بیان مطالب به گونه ای است که حتی برای کاربرانی که آگاهی درباره مسائل سئو ندارند قابل درک و فهم است.

در کتاب آموزش بهینه سازی سایت از همان ابتدا به بیان روش ها، تکنیک ها و ترفندهای بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو پرداخته شده که با مطالعه و بکار گیری آنها شما به راحتی می توانید وب سایت مورد نظر خود را به نتایج بالای گوگل برسانید و برای صنعت خود ارزش بیافرینید.

تمامی تکنیک های بیان شده در کتاب آموزش سئو کاملا عملی هستند که در حال حاضر وب سایت هایی که از آنها استفاده می نمایند در صفحه اول گوگل قرار دارند.

عنوان کتاب: آموزش کاربردی و جامع بهینه سازی وب سایت (SEO)

ناشر: انتشارات دا

مؤلف: دکتر حسین عباسی

تعداد صفحات : 321 صفحه

زبان کتاب : فارسی

سال نشر : 1394

 قیمت : 25000 تومان

جهت تهیه کتاب به لینک زیر مراجعه نمایید:

کتاب آموزش سئو

منبع:اف تی سنتر


ارسال نظر در " کتاب آموزش سئو, کتاب آموزش بهینه سازی سایت, بهترین کتاب آموزش سئو, ‌ ک "

کد امنیتی رفرش